השאלה היא כזאת: נניח שקרה לי מקרה עם מישהו/מישהי ואני רוצה לבדוק פה את הסבירות לפתיחת תיק פלילי אני חייב להודיעה לה? ביגלל שאני רוצה לכתוב כאן בלשון נקבה (מנקודת המבט שלה) זה יסכן אותי בנוסף? כאילו עוד עילה לתביעה מהמדינה?
שלום רב,
שאלתך אינה ברורה וחסרה בפרטים.
אתה מוזמן ליצור עימי קשר ישיר ולהרחיב בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הדבר תלוי בנסיבות האירוע. ככלל, עיכוב אדם, בידי אזרח אחר, יכול להתבצע רק בעבירות מסוימות. בנוסף, "סמכות" העיכוב צריכה להתקיים רק אם קיים חשש ש"המעוכב" יימלט או שזהותו אינה ידועה. גם אז, יש להפעיל את...
המשך תשובה