קיבלתי זימון טלפוני להתייצב לחקירה באזהרה. האם כדאי לי להשתמש בזכות השתיקה באופן גורף עד שאפגוש עורך דין, או ששתיקה כזו עלולה לסבך אותי?
(1).jpg)
אין התנגשות בין זכות השתיקה לבין הזכות להיוועץ בעו"ד - בזמן החקירה.
הזכויות מוצגות לפני שהחקירה מתחילה. בשלב זה, ניתן לדרוש פגישה עם עו"ד.
החקירה לא תתחיל עד להגעת עוה"ד וסיום הפגישה עמו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בשל אופי העבירה - הרישום המשטרתי לא בהכרח ימחק "אוטומטית". עליך להגיש בקשה מתאימה למחיקתו בתום התקופה הנדרשת. יחד עם זאת, קיימות עוד מס` אפשרויות על מנת להביא למחיקתו באופן מהיר יותר. אחת מהן היא בקש...
המשך תשובה