שלום א. האם חובה על אזרח להגיע למשטרה לחקירה במידה ומזמנים אותו? מאיזה חוק או פקודה יש חובה כזו ? ב. האם במידה ועוכבתי בחשד לביצוע עבירה ואני ממש עייף, האם יש טעם להודיע לחוקר שאני עייף ואגיע יום אחר מפאת מסירת גירסא שאינה מדויקת? מה רצוי במקרה כזה לעשות ? תודה
שלום רב,
הינך חייב להופיע לחקירה משטרתית כאשר זומנת אליה.
במידה ואינך יכול להגיע ואתה רוצה לתאם מועד חדש, עליך להתקשר ולקבוע מועד בהתאם.
בברכה,
מיכל סיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
כאשר אתה דרוש לחקירה - עליך להתייצב. בנסיבות המתאימות, ניתן לבקש לדחות את החקירה. זכות ההיוועצות בעו"ד, עובדת הפוך ממה שתיארת. עת הזימון לחקירה, לכאורה אינך יודע מה החשדות ומה נושא החקירה. מכאן, של...
המשך תשובה