אחי הקטן הסתבך בקטטה עם שכן ובילה לילה במעצר. כעת שבוע אחרי הוא קיבל זימון להתייצב בתחנת משטרה להמשך חקירה. במה מדובר ואיך צריך להתנהג? האם יש מצב שיעצרו אותו עוד פעם?
כל עוד אין המדובר באירוע חדש אלא בהשלמת חקירה בלבד, אין אפשרות להביא אותו למעצר בגין אותו עניין שעליו נחקר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מדובר על סיטואציה לא נעימה, בלשון המעטה, שבה המתלונן הופך לחשוד - על כל המשתמע מכך. לפעמים הדברים מוצאים מהקשרם ואני כמעט תמיד ממליץ על הסתייעות בבעל מקצוע. זאת על מנת לוודא שהתיק אכן נסגר ובדגש על ע...
המשך תשובה