שלום עו"ד וולשטיין רציתי בשורתך לברר את השאלה ששאלתי בעבר: הגשתי תלונה במשטרה, כתב אישום הוגש ובהתאם תביעה נפתחה, בדיון נכחתי כעד וכמגיש התלונה. האם במקרה כזה, מותר לי לקבל הפרוטוקול של הדיון, וממי? שוב תודה רבה
השבתי כבר תשובה בפורום הזה לשאלה דומה ומכל מקום אין פרוצדורה בחוק המאפשרת את זה כך שהדרך היחידה לקבל פרוטוקול לא קיימת , לכל הפחות לא באמצעים משפטיים חוקיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
במידה ובוצעה חריגה מסמכות - ניתן לפנות למח"ש. במקרים מסוימים, וכתלות במידת ה"לחץ והאיומים" - ניתן לפסול את ההודאה....
המשך תשובה