שלום , הגיעו אלינו בלשים לבית לצורך חיפוש ונמצאו מספר פריטים . נאלצנו להיות בחקירה ואני נאלצתי לישון לילה אחד בכלא . שוחררתי למעצר בית של 5 ימים , בפרוטוקול שלי רשום שאסור לי ליצור קשר ישיר או עקיף עם הנאשם עד ה15.01.2018 . יש לציין שבפרוטוקול של בעלי אני לא מוזכרת כלל . האם סגירת התיק נגדי מבטלת את הסעיף בפרוטוקול ? והאם מותר לי להיכנס לכותלי הכלא לצורך ביקור ?
קרוב לוודאי שתהי מנועת כניסה למרות הסגירה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
צילום בתחנת משטרה עלול לפגוע בפרטיות האוכלוסייה (אזרחים) שנמצאים שם. במידה והצילום מפריע לעבודת השוטרים בתחנה, ניתן לבקש לחדול מהצילום ואף לבקש מהמצלם לצאת משטח המקום. ...
המשך תשובה