בראשון נאמר לי לבוא בשלישי לחקירה בעניין אלימות במשפחה לא ידוע לי ונראה לי או השוטר משקר או תלונת כזב שליי לא הגעתי התקשר היום חמישי לבוא בראשון שאלתי האם אני יוכל לקבל את פרטי המלונן ולהגיש עליו תלונה גם אם התלונה היא לא בנושא שנאמר איך לנהוג גםאם הוא אומר כמה שאלות אבל האם להכין תיק מעצר ובכלל
איתן שלום רב,
עליך להיערך מראש לכל תרחיש שעלול להתפתח ובין היתר גם לאפשרות כי המשטרה תחליט לעצור אותך בתום החקירה.
מומלץ להיוועץ בעו"ד לפני שתתייצב בחקירה ובמידת הצורך להסדיר את הייצוג באופן זה שעו"ד גם יתלווה אליך לתחנת המשטרה.
באשר לשאלתך בעניין קבלת פרטי המתלונן, במהלך החקירה זכותך לדרוש מהחוקר את המידע באשר לזהות המתלונן שבשל תלונתו נאלצת להגיע לחקירה. בהמשך באפשרותך לשקול הגשת תלונה כנגדו בשל תלונת כזב ו/או תביעה אזרחית.
הנך מוזמן ליצור קשר עימי בכל דבר ועניין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
המשמעות היא כי הבן שלך חשוד בביצוע עבירה. לאחר מסירת גרסתו, בשילוב ראיות נוספות הקיימות בתיק, יועבר התיק לבחינת המאשימה. במידה וישנן מספיק ראיות - יוגש נגדו כתב אישום. טרם החקירה, רצוי להתייעץ עם ע...
המשך תשובה