היי, לפני חצי שנה חלפתי בלילה בסמוך לחנות שבדיוק נשדדה על ידי שני אנשים רעולי פנים, אני נמלטתי מהמקום ברגע שראיתי שהם פורצים לחנות וניידת משטרה תפסה אותי לאחר מספר דקות, עצרו אותי ולקחו אותי לתחנת המשטרה. אציין כי אין לי כל קשר לתקרית בחנות, אך השוטרים אמרו לי שראו אותי במצלמות האבטחה של החנות ושזה בעייתי. האם הם רשאים לחקור אותי על סמך חשד בלתי מבוסס?
(1).jpg)
לשוטרים אין יכולת לדעת, בזמן אמת, אם "מדובר על חשד מבוסס" או לא.
זו הסיבה שמבוצעת חקירה במסגרתה מתאפשר לך להבהיר כי החשד שלהם אינו מבוסס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
נשמע שאותה "לחיצת כפתור" - מוסברת בפרטים שמסרת לאחר מכן - "הגשת תלונה במשטרה". מכאן, שלא בהכרח שמדובר על איום שאינו חוקי. במידת הצורך, אתה מוזמן ליצור קשר במס` הנייד מהופיע מטה....
המשך תשובה