אורי שלום, לפני כשנה תקף אותי קטין בן 17 שנחקר באזהרה, בכך שהוא חבט בפניי עם קסדת אופנוע ופצע אותי בשפה זאת בנוסף, להודאתוו למקרה. אבקש לדעת האם על תקיפה הגורמת לחבלה/לפציעה ובשל גילו, המשטרה מחוייבת לקחת ממנו ט,א תמונה ו-ד.נ.א למאגר - עקב התקיפה, אודה לתשובתך.
(1).jpg)
ככל הנראה, וכתלות באופי החקירה, נלקחו ממנו נתונים למאגר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
מדובר בחשד לעבירה חמורה. הנושא דורש הבנה מלאה של עובדות המקרה, נתוני החקירה שהתקיימה, ראיות נוספות שקיימות וכיו"ב. עם כל הכבוד - לא ניתן לייעץ, במקצועיות, על פני כתיבת מס` שורות בפורום אינטרנטי. ...
המשך תשובה