אורי שלום, לפני כשנה תקף אותי קטין בן 17 שנחקר באזהרה, בכך שהוא חבט בפניי עם קסדת אופנוע ופצע אותי בשפה זאת בנוסף, להודאתוו למקרה. אבקש לדעת האם על תקיפה הגורמת לחבלה/לפציעה ובשל גילו, המשטרה מחוייבת לקחת ממנו ט,א תמונה ו-ד.נ.א למאגר - עקב התקיפה, אודה לתשובתך.
(1).jpg)
ככל הנראה, וכתלות באופי החקירה, נלקחו ממנו נתונים למאגר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
התנהלות הקב"ט אינה חוקית. אסור להתנות תשלום "קנס" (בגובה הזוי יש לציין) באי הגשת תלונה במשטרה. התנהלות הקב"ט מקימה את עבירת הסחיטה. יחד עם זאת, הקב"ט עדיין רשאי לפעול כרצונו - זאת מאחר ודבר לא נחתם ...
המשך תשובה