שלום. אני נכד לסבי ז"ל שנלחם במלחמת העולם השנייה. הוא נפטר ממחלה לפני כ-24 שנים. סבתי שתהיה בריאה, שהיא בת 86 כיום, מבקשת לדעת אם היא זכאית לאיזשהו פיצוי רטרואקטיבי על היותה רעיה למי שנלחם במלחמה הנ"ל? תודה רבה מראש על תשומת הלב!
בני שלום,
למיטב ידיעתי זכויות הוטרנים הן אישיות ואינן ניתנות להעברה או לירושה.
בריאות לסבתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלמה, אתה מציג שאלה חסרה בפרטים שמעלה מסקנה אחת: לא פונים לרשות בלי שמבינים את הסכנה בדחיה שיכולה לפגוע בזכאות הכללית. לעניין עצמו- היכן היה אביך בטוניס? יש מקומות מזכים ויש מקומות שצריך להתעקש. ...
המשך תשובה