שלום רב,מדובר בבעלי,עלה לארץ מעיראק בשנת 1951 ,נולד בשנת 1949 בעיראק עם כל משפחתו.נא הודיעיני האם זכאי לפיצוי?,אגב, אין כל מיסמכים לכך.תודה תודה על מענה
חנה שלום,
אנא קראי התשובות בפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אילן שלום, אכן, ישנה היתכנות לזכאות לאביך לקצבה וסכום רטרואקטיבי מהמוסד לביטוח הסוציאלי הגרמני. לאור שנת לידתו של אביך, אני מעריך כי הקצבה לא תהיה גבוהה ועל כן, למרות שקצבה זו אינה פטורה ונכנסת כהכנ...
המשך תשובה