שלום, סבתא שלי קיבלה קצבה מסויימת מגרמניה על עבודות כפייה בתחום הגטו כשהיתה ילדה בת 10, האם אנחנו כיורשים יכולים לתבוע את המשך הפיצויים?
נתן שלום,
בגין העבודה שהוגדרה כעבודה כפייה לא ניתן יהיה לדרוש זכויות כעבודה בעבור תמורה. מכאן, אם בנוסף לעבודת הכפיה, בתקופה אחרת, אפילו באותו הגטו, סבתך עבדה עבודה בעבור תמורה ובאם היא נפטרה לאחר יוני 2002, ייתכן ויורשיה יהיו זכאים לרשת את זכויותיה אלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן שלום, השאלה חסרה פרטים, אז אנסה להסביר רק מאיפה להתחיל. המקום הנכון ביותר להתחיל בו הוא בהבנה האם ניתן לקבל קצבה חודשית בגין רדיפותיה. הייתי לשם כך בוחן את הזכויות האפשריות קודם כל למול הרשות...
המשך תשובה