אבי ניצול שואה מקבל קצבה כל חודש. רציתי לברר אם אפשר לקבל מענק על שהות בגטו. אשמח להבין האם המענק הזה ניתן למי שנולד בזמן המלחמה, והאם ישנה משמעות לסוג הגטו? האם קבלת המענק השנתי עלולה לקזז סכומים מקצבאות אחרות?

שרוליק שלום,
השאלה חסרה בפרטים-
יליד איזו שנה אביך?
מאילו גופים הוא קיבל עד כה מענקים?
אלו פרטים שיכולים לסייע באיתור זכויות שלא מומשו עד כה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלמה, אתה מציג שאלה חסרה בפרטים שמעלה מסקנה אחת: לא פונים לרשות בלי שמבינים את הסכנה בדחיה שיכולה לפגוע בזכאות הכללית. לעניין עצמו- היכן היה אביך בטוניס? יש מקומות מזכים ויש מקומות שצריך להתעקש. ...
המשך תשובה