אמי היתה ילדה בתקופת השואה ועומדת בכל הקריטריונים לקבלת הפיצוי אולם אמי נפטרה. האם ישנה אפשרות לתובע את הפיצוי החד פעמי בשמה?האם ליורשים ישנה זכות בעניין?
למעט תביעות יורשים לקצבת זקנה מהמוסד לביטוח סוציאלי הגרמני, בכל הגופים והקרנות התביעה צריכה להיות מוגשת על ידי ניצול השואה עוד בחייו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוגב- יש מימון בסיסי של שמונה שעות סיעוד מטעם הקרן לרווחת ניצולי השואה. דבר איתם. שיניים- יש אפשרות לסיוע מטעם הרשות לזכויות לניצולי שואה. זו הטבה בסל שם. ...
המשך תשובה