האם אפשר לקבל מענק שנתי לשנה ראשונה ובשנה לאחר מכן לתבוע פיצויים חודשיים ולהפסיק את המענק השנתי
משה שלום,
לצערי ההתניה שמשרד האוצר דורש, בכדי לקבל את המענק השנתי ליהודי עירק, מרוקו ואלג'יר היא כזו בה איני רואה כיצד פעולה כגון הפעולה שאתה מתאר נעשית בתום לב.
אני לא אמליץ ללקוחות משרדי לעשות משהו דומה לפרקטיקה שאתה מציע כאן.
כל הרעיון של הויתור על הזכויות הוא ניסיון משרד האוצר לקנות יהודים אלו בזול, באופן בו הם מוותרים על זכות אפשרית בגובה של מעל 20,000 ש"ח יותר בכל שנה. הלואי והתניה זו תבוטל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רענן שלום, דבר ראשון אציע לבדוק שיש הכרה בכל הפגימות הרפואיות הרלוונטיות. הדבר השני- בחינה של הזכויות ברשות- האתר שלהם מפרט זאת . הדבר השלישי- הבנה שאין קרן נוספת המאפשרת קבלת פיצוי נוסף או תגמול ח...
המשך תשובה