שלום אנחנו רוצים לפנות לעו"ד לייצוג מול ועדת התביעות, הבנתי שיש הגבלה על שכר הטרחה אבל אנחנו לא מצליחים להבין מהו הסכום שיש לשלם ומי דואג לפקח שבאמת נלקח שכר הטרחה הנכון?
עינב שלום,
הגבלת שכר הטרחה הרלוונטית לטיפול של עו"ד מול ועידת התביעות עומדת על 15% מהתגמולים במשך 5 שנים. בהיוון המדובר על תשעה תגמולים.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה כאן אינה מספיק ברורה ועל כן קשה לתת מענה. יש לבצע הפרדה בין כל גוף משלם, ולבחון המצב למולו ואז באופן כולל. ...
המשך תשובה