אני בן 85 עליתי מבגדאד 1951,הוכרתי כנפגע פרהוד ,בעקבות החמרת מחלת לב ועוד אושר לי לאחרונה 9 שעות שבועיות מביטוח לאומי ,האם זכאי לתוספת שעות מטעם הרשות או גורם אחר כפי שזכאים ניצולי שואה אחרים?טרם פניתי לרשות ,אם תשובתם תהיה שלילית איך לדעתך ניתן לפעול ,זה נושא רדום שנוגע לרבים שלא מודעים ,גם כסעיף במסגרת התביעה המשפטית (לתגמול חודשי).
אברהם שלום,
אין לי טענות אליך שבחרת לקחת מענק חד שנתי קטן ולא לעמוד על מלוא זכויותיך לתגמולים חודשיים, אבל יש לכך השלכות-זו אחת מהן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאבק שמשרדי ניהל במשך שנים צלח באופן חלקי, ולטעמי לא מספק. אני סבור שהיה מקום למתן הכרה, אולם , המדינה החליטה לזרוק לאוכלוסיה זו פיצוי מופחת וחסר וזה כל שיש להם. ...
המשך תשובה