סבא שלי היה נער כשהנאצים עלו לשלטון ומיד לאחר מכן נשלח מביתו לעבודות כפייה מברלין. הוא מקבל תגמולים מהרשות לניצולי השואה, השאלה אם אפשר במקביל לפנות לגרמניה לפיצויים על עבודות הכפייה?
ככלל- אין כפל תשלומים בגין הרדיפות ועל כן יש להבין נקודה זו בצורה מפורטת יותר.
אמליץ להיוועץ בנושא עם עו"ד המתמחה בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שגית שלום, איני יודע מה כוונתך בקצבה רגילה, ועל כן אפרט מה לדעתי היא צריכה לקבל: 1. ככל הנראה יש מקום שהיא תקבל קצבה כנרדפת הנאצים, מהרשות לזכויות ניצולי השואה. יש לוודא שכל הזכויות הרפואיות האפשריו...
המשך תשובה