שלום. שאלתי היא האם זה הגיוני שהוכרתי כנזקקת למשך הרבה שנים בהיותי עם בעלי באותו בית. שלושה חדשים לאחר פטירתו מתברר לי שמורידים לי את התגמול כנזקקת. מדוע? הרי במהלך השנים בעלי זכרונו לברכה קבל התגמול בהתאם לאחוזי הנכות שלו ואני קיבלתי תגמול כנזקקת בניכוי המוסד לביטוח לאומי שגם זו שערוריה. מדוע לא לקבל את התגמול במלואו אז וכמובן עכשיו כאלמנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אילן שלום, אכן, ישנה היתכנות לזכאות לאביך לקצבה וסכום רטרואקטיבי מהמוסד לביטוח הסוציאלי הגרמני. לאור שנת לידתו של אביך, אני מעריך כי הקצבה לא תהיה גבוהה ועל כן, למרות שקצבה זו אינה פטורה ונכנסת כהכנ...
המשך תשובה