סבתא שלי עברה את השנים של המלחמה כילדה באזור אוקראינה תחת הכיבוש הנאצי. היא עלתה לארץ בשנות התשעים. אילו זכויות יש לה? כי בזמנו אמרו שהיא לא זכאית. ואיך מתחילים את תהליך הגשת הבקשה כדי שהיא לא תיפול בין הכיסאות בגלל הבירוקרטיה?

רענן שלום, דבר ראשון אציע לבדוק שיש הכרה בכל הפגימות הרפואיות הרלוונטיות. הדבר השני- בחינה של הזכויות ברשות- האתר שלהם מפרט זאת . הדבר השלישי- הבנה שאין קרן נוספת המאפשרת קבלת פיצוי נוסף או תגמול ח...
המשך תשובה