
שלום רב. בטיסת אייר ברלין לארץ נגרם נזק למזוודה שלא ניתן לתיקון. התכתבות שלי עם החברה ושיחות טלפוניות עם נציגם בחו״ל נתקלים בחוסר התייחסות ותשובתם שלוקח זמן וניתוק הטלפון בחוצפה. זה נמשך יותר מחודש. חברה כזו שחשבתי שהשירות שלהם ללא דופי הבנתי שטעות מתלונות דומות של אחרים. כדי אולי להעביר לרשות שדות התעופה (אני אבדוק זאת) שיעמידו אותם על מקומם. מה ניתן לעשות בעיניין המזוודה? אודה לתשובתך.
במידה וחברת התעופה לא עונה לך בית המשפט לתביעות קטנות היא הכתובת עבורך. אציין, כי חובת הדיווח (לחברת התעופה) היא תוך 7 ימים מהרגע שהכבודה הועמדה לרשותך. במידה ולא עשית זאת חברת התעופה יכולה לטעון כי אינה אחראית לנזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורנה, בוודאי שיש מה לעשות וחברת התעופה אינה יכולה להתנהל באופן שבו היא התנהלה, בהתאם למה שאת מתארת הטיסה בוטלה בשל נסיבה תפעולית ולא בשל מצב בטחוני/ מלחמה וכו (למרות שגם במצב ביטחוני יש מה לעשות)...
המשך תשובה