
הזמנתי כרטיסי טיסה לעוד מס' חודשים בחברת אל על לי ולמשפחתי ( 6 נפשות ) . הזמנתי כרטיסי טיסה חזרה לארץ בחצות מתוך רצון ל"חסוך "בעלויות לינה . חברת אל על הודיעה לי כי הטיסה חזרה לארץ שונתה לטיסה אחרת שתצא למחרת בבקר כך שנאלץ ללון בחו"ל לקום מוקדם ולטוס . האם כביל ? האם אני זכאית לפיצוי ?
את לא זכאית לפיצוי כספי הואיל והודעת הביטול נשלחה אלייך למעלה מ- 14 ימים למועד הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה