
הזמנתי כרטיס טיסה מאיתסא הלוך-ושוב מנתב"ג לבנקוק, עם עצירה בקייב. בהלוך יש שעה וחצי המתנה בקייב. בחזור יש שעתיים המתנה וכרגע קיבלתי mail מהסוכנת נסיעות שלי שהטיסה בחזור בוטלה והיא נדחתה לשעות הערב ז"א יותר מ8 שעות המתנה בשדה... האם אני זכאי לפיצוי כלשהו ? תודה על הרצון לעזור :)
במידה והודעת הביטול נשלחה אלייך פחות מ- 14 יום מיום ביצוע התובלה האווירית הינך זכאי לפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי רמת המלון אין בחוק חובה לרמת מלון מסוים, ברוב המקרים המלון שנותנים הוא ברמה סבירה מאוד, עם זאת יש מקרים שנוסעים מקבלים מלון שונה מנוסעים אחרים בשל תפוסת יתר במלון וכו`. לגבי טיסת ההמשך שהחמצת...
המשך תשובה