
רכשתי 6 כרטיסי טיסה מישראל למוסקבה וחזור של חברת תעופה רוסית (הטיסה באוקטובר). את הכרטיסים רכשתי דרך אתר אינטרנט בינלאומי. ביקשתי לבטל את הטיסה יומיים לאחר מכן (יש עוד חצי שנה לטיסה!) ונעניתי כי ניתן להחזיר רק 40% משווי הכרטיסים. האם החוק הישראלי בדבר ביטול עד 14 יום תקף בכלל? האם יש בידי מה לעשות? תודה!
ליעד שלום,
הפורום עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה בגין ביטולים ועיכובים חד צדדים שנעשו מצד החברה (ולא על ידי הלקוח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סמואל היקרה שלום, נראה כי אכן קמה לכם זכאות לכאורה לפיצוי בשל ביטולה של הטיסה. עם זאת, צריך לקבל ממך פרטים נוספים כגון האם קיבלת שירותי סיוע כגון לינה, אוכל, הסעה? כל עוד סכום התביעה אינו עולה ע...
המשך תשובה