שלום, לפני כחודשיים הזמנתי כרטיסי טיסה לירח דבש בפרובאנס, לפני יומיים, שבוע וחצי לפני הטיסה, הודיעו לי שהטיסה בוטלה. אנחנו כבר לקחנו חופש מהעבודה, וגם בגלל שקנינו את הכרטיסים במבצע של גרופון, כעת המחירים של אותו טיול בדיוק הוכפלו בשלוש. אנחנו מאוד מבואסים. זה נכון שהחברה החזירה לנו את מלוא כספנו, אבל מה עם עוגמת הנפש? זה הירח דבש שלנו. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה או את הגרופון שהציע לנו את החבילה? לתשובה בהקדם, תודה מראש
ימית שלום,
צרי איתי קשר טלפוני ואסביר לך מה צריך לעשות.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה