
שלום, שלחתי מכתב לחברת תעופה בגין עיכוב של 11.5 שעות לטיסה מרודוס ארצה. להבנתי דינה כטיסה שבוטלה ועל כן מגיע לנו: 1. הטבות ביום העיכוב שקיבלנו (אוכל, שתיה העברה למלון ללא לינה) 2. פיצוי של 1,290 ש"ח לאדם (עד 2,000 ק"מ) 3. החזר עלות כרטיס הטיסה. מתשובה שקיבלתי מחברת התעופה הם מפצים אותנו רק על 1,290 ש"ח לאדם, ללא החזר עלות הטיסה לטענתם מאחר ועלינו לטיסה (שיצאה ב- 22:30 במקום 11:05). האם הם צודקים? בתודה מראש, אילנה
שלום רב. במידה ועליתם על הטיסה שנדחתה, אזי מימשתם/השתמשתם בכרטיס הטיסה, ולכן אינכם זכאים לקבל החזר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה