שלום רב, רכשתי באמצעות "וואלה טורס" חבילת נופש לאנטליה. הטיסה אמורה הייתה לצאת ביום ה' ה- 24/7/14, עקב המצב הבטחוני בוטלו הטיסות ואכן באותו יום בשעות הערב הודיע לנו הספק, השטיח המעופף, באמצעות הודעה קולית על ביטול הטיסה. נכון לעתה חרף כל פניותי לא הובטח לי זיכוי בגין התשלום אותו שילמתי, כמו כן לא נתקבל כל מסמך רשמי מאת הספק ו/או הסוכן בדבר ביטול העסקה. אינני מקבל תשובות מלבד התשובה כי בימים הקרובים ימסרו לי ההחלטות. מה ניתן לעשות ומהן זכויותיי?
על פי חוק שירותי תעופה:
נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שבוטלה, יהיה זכאי לקבל ממפעיל טיסה או מהמארגן הטבות אלה:
(1) שירותי סיוע;
(2) השבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי, לפי בחירת הנוסע;
אני מציע להמתין ולראות מה תהיה מדיניות חברות התיירות והתעופה בעקבות אירועי "צוק איתן".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה