
טסתי עם רויאל ג'ורדניאן מבנגקוק לת"א, הטיסה לת"א בוטלה (קראתי פה שלא ניתן לקבל פיצוי) אבל לנו הייתה בעיה נוספת, עלינו על המטוס ב00:30 ועקב תכ-18 קלה ירדנו ממנו , לאחר 5 שעות לקחו אותנו חזרה לבנגקוק למלון, למחרת המתנו עד שב18:30 כ-18 שעות לאחר השעה המקורית המראנו. הבנתי שאחרי 8 שעות עיכוב הטיסה נחשבת למבוטלת. האם מגיע לנו פיצויי? תודה רבה!
שוחחנו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השלב הבא הוא לתבוע בתביעות קטנות, במידה ועדיין לא הסתדרת אתה מוזמן לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס באתר. יצחק מימון, מנהל הפורום, עו"ד לדיני תעופה...
המשך תשובה