
חברת התיירות הישראלית לא מחזירה את הכסף עבור טיסה מבוטלת על ידי חברת התעופה התורכית בנימוק שהיא עדיין לא קיבלה החזר מהספק. האם זה חוקי? האם אני צריכה להגיש את התביעה? האם אפשר לדרוש גם ריבית פיגורים?
באופן עקרוני את יכולה לתבוע את חברת התעופה או את "המארגן" (חברת התיירות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה