חברת התיירות הישראלית לא מחזירה את הכסף עבור טיסה מבוטלת על ידי חברת התעופה התורכית בנימוק שהיא עדיין לא קיבלה החזר מהספק. האם זה חוקי? האם אני צריכה להגיש את התביעה? האם אפשר לדרוש גם ריבית פיגורים?
באופן עקרוני את יכולה לתבוע את חברת התעופה או את "המארגן" (חברת התיירות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה