
אני ואשתי היינו אמורים לחזור מבודפשט לתל אביב ב 23.10.2014 בטיסת אל על בעת ההמראה אותרה תקלה במטוס בעקבות התקלה הורדו הנוסעים לטרמינל .נמסר לנוסעים כי לא ניתן לתקן את התקלה בטווח מידי ועל הנוסעים יהא להעביר את הלילה בבית מלון.ניתנה גםאופציה ש 30 נוסעים יוכלו לטוס לארץ בלילה בטיסת המשך עם החברה הפולנית לוט דרך ורשה.על מנת להספיק להגיע לארץ לחתונה שהתקיימה ביום שישי שיבצו אותנו בטיסה זו שהיינו אמורים להגיע אליה בתוך 15 דקות בעוד שהכבודה התקבלה 10 דקות לפני המועד .כמובן שלא הספקנו להגיע לטיסה. פנינו למוקד אל על ונמסר לנו כי אנו משובצים לטיסת לילה שממריאה ב 23.55 .המתנו בשדה למעלה מ5שעות וכאשר הרישום נפתח נמסר לנו כי איננו רשומים לטיסה זו.על אף שנתקבל אישור המערכת ניהול ההזמנות נאלצנו לחזור לעיר וקבלנו חדר בשעה 11 בלילה.סה"כ שהינו בטרמינל 14 שעות. למחרת כעבור 24 שעות המטוס תוקן וטסנו לארץ. האם יש עילה לתביעה?
אני סבור שקיימת עילת תביעה כנגד אל על בגין ביטול הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה