
שלום רב, בעקבות השביתה שהייתה באיירפרנס בספטמבר ביטלו לי את הטיסה יומיים לפני שהייתי אמור לטוס. הזמנתי את הכרטיס דרך cheapoair ודרכם הגשתי בקשה לקבל החזר על הטיסה. הם היו אמורים לטפל בזה מול איירפראנס ולהחזיר את הכסף תוך 60 יום. דבר שלא קרה. בזמן האחרון אני מקבל מהם כל הזמן מיילים שבשל נסיבות שלא ניתן לשלוט בהם הכסף עוד לא הוחזר. האם יש משהו לעשות? האם ניתן לתבוע את חברת התעופה ? האם צריך לתבוע את חברת התעופה או את החברה ממנה הזמנתי את הכרטיס? אשמח לתשובה, תודה
אני חושב שהדרך הטובה ביותר היא לתבוע את סוכנות הנסיעות וחברת התעופה יחד ולחוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה