
בתהליך הצ'ק-אין והבידוק לטיסה של איזיג'ט ממילאנו לארץ עוכבנו אני ובני משפחתי במשך למעלה מ-20 דקות בשל טענות לא מבוססות והוראות סותרות, דבר שהוביל לכך שהגענו לשער העליה למטוס לאחר שנסגר. נאלצנו לרכוז כרטיסים לטיסה אחרת חזרה לארץ ואני מעוניין לתבוע את עלות הכרטיסים - 6700 ש"ח. האם ניתן לתבוע את איזיג'ט בארץ בבי"ת לתביעות קטנות?
לא אמורה להיות כל בעיה לתבוע חברת תעופה זרה בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ולרי, ממה שאתה מתאר יש כאן התנהלות לא תקינה של כל הצדדים. ברגע שהטיסה התבטלה היא מן הסתם לא התקיימה, לפיכך, אסור להם להשאיר את התמורה אצלם, כאשר לא נגרמה להם שום הוצאה, זהו כספכם ! הייתי מציע ל...
המשך תשובה