הזמנתי כרטיס טיסה לפני 3 חודשים, שעת הטיסה הייתה X היום שהגעתי לשדה מסתבר שחברת התעופה שינתה את השעה ולא קיבלתי הודעה על כך. הסוכן טוען שהוא שלח לי מייל וגם לי יש אחריות לבדוק באתר החברה אם היו שינויים בטיסה, האם נכון? מה לעשות?
באופן עקרוני יש טעם בדברי סוכן הנסיעות.
לא נראה לי שיש טעם להגיש תביעה בנסיבות העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה