
הזמנתי כרטיס טיסה לפני 3 חודשים, שעת הטיסה הייתה X היום שהגעתי לשדה מסתבר שחברת התעופה שינתה את השעה ולא קיבלתי הודעה על כך. הסוכן טוען שהוא שלח לי מייל וגם לי יש אחריות לבדוק באתר החברה אם היו שינויים בטיסה, האם נכון? מה לעשות?
באופן עקרוני יש טעם בדברי סוכן הנסיעות.
לא נראה לי שיש טעם להגיש תביעה בנסיבות העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ענת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את השתלשלות האירועים טוב יותר. אשמח לשמוע פרטים על מנת לנסות לסייע. את יכולה לפנות אליי טלפונית ישירות ממש כאן דרך הפורום. יצחק, עו"ד...
המשך תשובה