
בטיסה חזרה ארצה בחברת אלעל - אפ, הורד חבר מהטיסה עקב כך שהיה שיכור, לאחר ששתה לשכרה בגלל עיכוב בטיסה של למעלה מארבע שעות, ובזמן העיכוב לא היה ידוע מתי תתקיים הטיסה. לאחר שהורד מהטיסה ועוכב לשלוש שעות בנמל התעופה, עד שהתפקח, והגיע טיסה נוספת לארץ, חוייב בתשלום מלא של כרטיס נוסף במחיר שהיה גבוה מהמחיר של הכרטיס המקורי. האם זה חוקי או שבאפשרותו לתבוע בתביעות קטנות אל חברת אלעל-אפ?
לתבוע תמיד ניתן. לעניות דעתי, במקרה זה, סיכוי התביעה לא גבוהים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה