
שלום רב, רכשתי טיסה למשפחתי מישראל לציריך (הלוך וחזור) עם קונקשן באיסטנבול. כשעלינו על המטוס בנתב"ג התבשרנו שישנה תקלה והטיסה תתעקב בשעה. כתוצאה מכך כשהגענו לאיסטנבול - פספסנו את טיסת ההמשך לציריך. נאלצתי לבקש רבות עד שמשרד החברה באיסטנבול נתן לי את האפשרות להמשיך במקום לציריך, לטוס באיחור של 5 שעות לבזל - למרות שהייתי צריך להגיע לציריך עקב רכב שכור. במשרדי חברת התעופה הוצע לי ל'קחת תחבורה ציבורית ולהגיע עם משפחתי בשעות הערב-לילה המאוחרות לציריך כדי שאוכל לקחת את הרכב השכור. ארצה לציין שאני ורעייתי מבוגרים בגילאנו ואנו טסים עם בננו שהוא עיוור. חברת התעופה נקראת פגסוס. ארצה לדעת אם יש מקום לבקש פיצויים או לדרוש הסעה פרטית או כלשהי עזרה. בברכה
לא קיימת זכאות לפיצוי על פי הוראות חוק שירותי תעופה ("חוק טיבי") משום שהחוק מדבר על שעת ההמראה ולא על שעת הנחיתה ביעד הסופי. לכן, אם לא היה עיכוב מעל 8 שעות בהמראה של אחד משני המקטעים, לא קיימת זכאות לפיצוי על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה