שלום לפני פחות מחודש חזרתי מירח דבש בחו"ל. היו לי 3 טיסות ממקסיקו (חזרה הבייתה) 2 טיסות עם קובנה ואחרונה לתל אביב שלקחתי ממדריד. הכבודה לא הייתה עמי אלא נשלחה היישר ממקסיקו לת"א. בטיסה ממדריד דיילי אל על שאלו אם יש מנעול במזוודה - אמרתי שכן והם ביקשו את הקוד ע"מ לפתוח את המזוודה לסריקה. נתתי את הקוד וכשהגעתי הבייתה ופרקתי את המזוודה ראיתי שהמצלמה שלי (מצלמה מקצועית גדולה בעלות של 5,500 ש"ח ) לא נמצאת. המנעול לא היה פרוץ אלא סגור ונראה שהכל היה כרגיל. על המזוודה היו 2 מדבקות - אחת אדומה והשנייה ירוקה - שלאחר בירור עם אלעל נמסר שאדומה - אומרת שהמזוודה נפתחה והירוקה - נשלחה לבן המטוס. פניתי לאל על ואף שלחתי טפסי תביעת כבודה - ורק עכשיו אל על טוענים שהם מצטערים על האובדן של המצלמה אבל הם לא אחראים על אובדן שכזה. אני לא מצאתי בתקנון שלהם שצויינה המילה מצלמה או ציוד צילום. האם לדעתך יש כאן עילה לתביעה ? תודה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה