
בשל עיכוב בהמראה, הפסדנו טיסת קונקשין ובעקבות האיחור ביטלו לנו את ההזמנה על הרכב המושכר , נאלצנו לבצע הזמנה חדשה. ( לא הצלחנו להשיג את חברת ההשכרה להודיע על האחור).ההגעה ליעד הסופי היתה באיחור מעל 8 שעות. האם אנחנו זכאים להחזר סכום הזמנת הרכב ? ואו סכום פיצוי על איחור של יותר מ8 שעות? נציין שקיבלנו הסעות ומלון .
לא קיימת זכאות לפיצוי על פי הוראות חוק שירותי תעופה ("חוק טיבי") משום שהחוק מדבר על שעת ההמראה ולא על שעת הנחיתה ביעד הסופי. לכן, אם לא היה עיכוב מעל 8 שעות בהמראה של אחד מהמקטעים, לא קיימת זכאות לפיצוי על פי הוראות החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה