שלום, לפני שנה וקצת ביקשתי לטוס לאיטליה, רכשתי שני כרטיסים בחברת ישראייר ליום חמישי בשעה 12:00, הטיסה בוטלה כך נאמר לי ועברה לחברה אחרת בשעה 17:00 שנדחתה לשעה 20:00 ובפועל יצאה ב 21:30... לאיטליה הגעתי למעשה ב 01:30. בדרכנו חזרה שוחחנו עם נוסעים שישבו לידנו ואלה טסו בטיסה המקורית ביום חמישי בטיסה ש״בוטלה״ כביכול, למעלה משנה אני בדין ודברים מול חברת הנסיעות מולה טסתי שרצו לפצות אותי בשני כרטיסים והסכמתי אבל נראה שירדו מהעניין כיוון שמתזזים אותי ובכלל מסננים אותי ואת השיחות שלי .
//
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו, נראה כי קיימת זכאות לפיצוי כספי על פי הוראות החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מני היקר שלום, ראשית, האם ניסית לפנות חברת התעופה במייל או בשיחה על מנת לברר כי אכן העבירו אליך את ההחזר. לעיתים זה לוקח מעט זמן פשוט, לכן אולי כדאי להמתין מעט לפני פנייה לעורך דין. שנית, במידה ואתה ...
המשך תשובה