
הגשתי פנייה לאל על על החזר הוצאות ופיצוי כספי על ביטול טיסה 3 שעות לפני המראתה,קיבלתי תשובה מאל על שלא מגיע לי פיצוי כספי מכיוון על פי חוק שירותי תעופה 2012, ומכח החריג בסעיף 6.(ה)(1)(2) – אין טיסה זו מזכה בפיצוי. איך אני יכולה לדעת או לראות שהייתה שביתה? איפה זה רשום? האם לדעתך יש מקום לתביעה? תודה
חוק שירותי תעופה קובע כי אם הטיסה בוטלה בשל שביתה או השבתה מוגנות מפעיל הטיסה יהיה פטור מלפצות. במידה ומדובר בשביתה בלתי מוגנת דהיינו, היא לא הוכרזה על ידי ארגון העובדים המוסמך, או שלא נמסרה בגינה הודעה מוקדמת נראה כי מפעיל הטיסה חשוף לתביעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה