
בן זוגי ניסה לטוס עם איזי ג'ט, עלה על המטוס, ונרדם. לפני ההמראה הורידו אותו מהמטוס מבלי להסביר. כשחייגנו לאיזי ג'ט נאמר כי לא רואים דבר ויבדקו את זה מול שדה התעופה. ומבחינתם הוא .טס- כי עשה את ה boarding. האם ניתן לקבלת את כספי הטיסה חזרה ולתבוע על עוגמת נפש
הפורום עוסק אך ורק בעיכובים ובביטולים חד צדדים מצד חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, בהתאם למתואר, אכן מגיע לכם פיצוי בגין החמצת טיסת ההמשך, אך לגבי האיחור הראשון לא מגיע פיצוי מכוון שמדובר בעיכוב של 7 שעות. אבל מכוון שהעיכוב במקטע הראשון גרם לביטול טיסת ההמשך, אכן מגיע לכם פיצוי...
המשך תשובה