
רכשנו כרטיסי טיסה לדרום אמריקה דרך לופטהנזה. (4 טיסות) שידרגנו בתשלום את כל הכרטיסים למושב עם מרווח גדול ברגלים. בטיסה האחרונה מםרנקפורט לישראל לופטהנזה מכרה את הכרטיסים לנוסעים אחרים והושיבה אותנו בכסאות שלא עונים על הדרישות שלנו. התכתבנו איתם הם הסכימו להחזיר את הסכום ששולם, כאשר הודענו להם שזה אינו מספק אותנו הפסיקו לענות לאימיילים. בשלב זה לא החזירו את הכסף ששולם להם ב-9.2015. האם ניתן לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות בתל אביב. השדרוג של הכרטיסים + התשלום נעה באינטרנט.
ניתן להגיש תביעה קטנה בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה