טסתי מתל אביב לניו קאסל דרך בריסל, עם המתנה של 55 דקות בבריסל. עם חברת בריסל איירליינס, חברת התעופה לא הספיקה להעביר את מזוודותינו לטיסת ההמשך ובשל כך לא הורשינו לעלות לטיסת ההמשך. הטיסה הבאה שהוצעה לנו הייתה 24 שעות לאחר מכן, אך מכיון שלא היה לנו כל מכר בבריסל וחברת התעופה לא הסכימה לשלם לנו מלון עד לטיסה הבאה, טסנו למחרת בבוקר (12 שעות לאחר הטיסה המקורית) ללונדון ומשם ברכבת לניו קאסל במשך 3 שעות. שאלתי היא האם מגיע לנו פיצוי ע"כ, כמה, והיכן נתבע את החברה בארץ או בחו"ל? (לחברה אין משרד בארץ)
שלום רב ותודה על פנייתכם
ניתן לנקוט בהליכים משפטיים כנגד חברת התעופה בישראל
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה