שלום רב, הזמנתי בחודש מרץ טיסה סדירה לפריז באוגוסט עם חזרה ב 12.8 בשעה 1:30 בלילה אתמול הסוכן נסיעות התקשר אליי ואמר לי שהטיסה הוקדמה ליום לפני 11.8 לשעה 6:00 בבוקר , ויש לי אפשרות או לבטל ולקבל את הכסף חזרה או להקדים את הטיסה . התעצבנתי כי יש לנו משהו בפריז ב 11.8 בצהריים שאנחנו לא יכולים להעדר ממנו ניסיתי לברר על טיסות (המחירים גבוהים משמעותית עכשיו) ופתאום ראיתי שעדיין מוכרים את הטיסה שלנו. דיברתי עם חברת התעופה והם אמרו לי שכבר ב 20.3 הודיעו לסוכן נסיעות שהטיסה לא מאושרת , וכי הטיסה בשעה מאוחרת יקרה יותר הסוכן נסיעות אומר שלא הודיעו לו שהטיסה לא מאושרת , אך אין מה לעשות כי הטיסה הפכה להיות צ'רטר וזה תוספת של 200 דולר לכרטיס. (לאותה טיסה שהזמנו) כלומר האופציות שעומדות לפנינו היום הם: 1. או לחזור יום לפני 2. לחפש טיסה אחרת (יקר משמעותית) 3. להוסיף 200 דולר לכרטיס ולהישאר על אותה טיסה האם יש אפשרות לתבוע מהסוכן נסיעות להשאיר אותנו באותה טיסה מבלי לשלם את ההפרש , שנינו סטודנטים ואם אנחנו מוסיפים את ה 200 דולר (מתוך הנחה שנתבע אותם אח"כ) אנחנו נצטרך לוותר על דיסנילנד ועל קניות כי לא ישאר לנו כסף...
מני,
ר' מטה תשובתי ליובל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה