
שלום רב, בתאריך 30.10.16, עלינו לטיסת איבריה מניו יורק לת"א , עם קונקשן במדריד. אולם מאחר והטיסה יצאה באיחור מניו יורק (עקב תקלות במע' הבידור של המטוס,), פיספסנו את הקונקשן במדריד. נאלצנו לחכות מעל ל- 12 שעות בשדה עד לטיסה הבאה. הגשתי תלונה דרך האתר של איבריה אך הם החזירו לי תשובה מנומסת בהם מתנצלים אך דברים כאלו קורים. עפ"י החוק הבינלאמי eu261 אנו אמורים לקבל פיצוי כספי . מה אני יכולה לעשות בנדון?
ליטל שלום רב ותודה על פנייתך
מהנתונים שציינת נראה כי במקרה זה הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי מחב' התעופה, אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי העיכוב בטיסה הראשונה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה (מניסיוני לא תמיד מה שנמסר לנוסעים בעת המקרה הוא אשר מה שאירע בפועל "מאוחרי הקלעים").
ככל וחב' התעופה דחתה את דרישתכם ללא בסיס ואסמכתאות, ניתן לנקוט נגדה בהליכים משפטיים בישראל.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה