
שלום, נתבקשתי ע"י חברת התעופה למסור את הטרולי שלי לבטן המטוס (למרות שתכננתי לקחת אותו איתי) וכשהגעתי לנמל היעד בלילה הטרולי לא הגיע. למחרת הייתי אמור להגיע לפגישת עסקים חשובה ולצערי הגעתי לבוש באותם בגדים בה טסתי (שאינם מכבדים את הפגישה). לא היה לי זמן לרכוש חליפה עקב לוח הזמנים הצפוף. מזוודתי נמסרה לי חזרה לאחר שהגעתי לארץ. האם אני זכאי לפיצוי מחברת התעופה?
שלום רב, הנך זכאי לקבל החזר הוצאות כנגד קבלות. למיטב ידיעתי, מלבד זה לא מקבלים פיצוי כספי בגין עגמת נפש וכיו"ב. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה