
פניתי לחברת תעופה במכתב לבקשת שיפוי ופיצוי על נזקים שנגרמו לי עקב איחור שלהם. הם ענו לי שהנושא בטיפול ולצפות לתשובה תוך 10 שבועות בערך. האם זה הגיוני או סתם תכסיס השהייה כדי להקשות עלי לתבוע מאוחר יותר? בתודה, איתמר
שלום רב,
באופן עקרוני על חברת התעופה לשלם פיצוי בתוך 45 יום ממועד הדרישה.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי עידו, בוודאי שחברת התעופה תטען זאת, לצערי, אצל כל חברות התעופה תמיד יטענו שזה כוח עליון. עם זאת, יש פסיקה מאוד ברורה בנושא, וב99% אחוז מהמקרים של תקלה טכנית, ניתן לקבל פיצוי. הייתי מציע לך פשוט ...
המשך תשובה