
פניתי לחברת תעופה במכתב לבקשת שיפוי ופיצוי על נזקים שנגרמו לי עקב איחור שלהם. הם ענו לי שהנושא בטיפול ולצפות לתשובה תוך 10 שבועות בערך. האם זה הגיוני או סתם תכסיס השהייה כדי להקשות עלי לתבוע מאוחר יותר? בתודה, איתמר
שלום רב,
באופן עקרוני על חברת התעופה לשלם פיצוי בתוך 45 יום ממועד הדרישה.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי חן, כן, על אף שמדובר במצב ביטחוני, על חברת התעופה לספק לכם את שירותי הסיוע וההטבות אשר כוללים גם את ההוצאות בגין הלינה, התחבורה, המזון והשתיה. יתר על כן, קיים סיכוי שאתם אפילו יכולים לקבל פיצוי...
המשך תשובה