
היי, עברו כחודשיים מאז בוטלה טיסתנו פעמיים מציריך לארץ. פנינו לחברת אל על כדי לקבל את הפיצויים לפי חוק. אלא שעד כה לא קרה דבר. נראה שהם עוברים על חוק טיבי במקרה הזה, מה ניתן לעשות כדי לקבל את המגיע לנו?
שלום רב ותודה על פנייתכם. נראה כי קיימת לכם עילת תביעה. אולם יש צורך לבדוק לעומק את עובדות המקרה. בהצלחה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רן היקר שלום, במידה ויש לך תיעוד בכתב על התחייבות להחזר כספי והדבר עדיין לא נעשה. הייתי מציע לך לשקול אפשרות של שליחת מכתב התראה מעורך דין לפני פתיחת הליך משפטי. אשמח לנסות לסייע לך במידת הצורך. ...
המשך תשובה