הזמנו 4 כרטיסים לניו יורק עם קוקנשיין בלונדון. בעלי לאחר אירוע מוחי לפיכך ביקשנו כסא גלגלים. הטיסה מהארץ יצאה באיחור. הגענו לשער היציאה לפני סגירת השער ואז הודיעו לנו שהכרטיסים שלנו נמכרו לאחרים ורק ארבעתנו מתוך 17 נוסעים ישראלים הועברו לטיסה מאוחרת יותר (שלוש שעות אחרי) .לטענת המנהלת המחשב העריך שלא נספיק להגיע בזמן בגלל הנכות של בעלי. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה בגין אפליה בניגוד לחוק האוסר אפלית נכים?
שלום. שוחחנו. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה