
שלום רב, טיסה ללרנקה שהייתה אמורה לצאת ב-13:00 המריאה רק בשעה 23:30 בלילה בגלל תקלה במטוס האם אני זכאי לדרוש פיצוי ? במידה וכן איך זה מתבצע ?
שלום רב ותודה על פנייתכם. ככל והעיכוב לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה, הנכם זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי כספי, אותו ניתן לדרוש מחברת התעופה. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה